סדנת שוקולד משפחתית היא אירוע שנשאר כזיכרון החרוט בלב לעד. לא מעטים האירועים המשפחתיים שמזמנים מפגש של כל הקרובים והרחוקים. מדי שנה חוגגים יום נישואים להורים או לסבא ולסבתא. לעתים מדי כמה שנים מחליטים להיפגש כל בני המשפחה בני הדודים, האחיינים, הגיסות והחמות. עולה השאלה מה יעשו כולם יחד? שוב מסעדה? שוב סבתא תעבוד שעות נוספות במטבח והארוחה תסתיים בעשרים דקות? שוב שתיקה רועמת בסלון? לא עוד! הסדנה של דליתה תהפוך מפגש משפחתי לאירוע מיוחד וחד פעמי שישאיר לכולם טעם של עוד!

לא רק סדנת שוקולד לילדים או למבוגרים

מדי שנה חוגגים לכל אחד מבני המשפחה יום הולדת. הרבה מהפעמים מזמינים סדנת שוקולד לילדים בה חוגגים יום הולדת עם החברים הקרובים של הילד/ה. אמנם למה שרק הם יהנו ובני המשפחה יזילו ריר מהריחות במהלך הסדנה? או למה שהמבוגרים יהנו בינם לבין עצמם מסדנת שוקולד למבוגרים והילדים רק יטעמו מן התוצרים ולא יחוו את התהליך בעצמם?

למה להזמין סדנת שוקולד של דליתה?

סדנת שוקולד משפחתית של דליתה מאפשרת שיח משותף וחיבור בעשייה שכולם אוהבים. שוקולד נוגע בכל הגילאים החל מגיל חצי שנה ועד גיל 120. כל העשייה בסדנה משותפת החל בהמסת השוקולד, בטמפרור שלו, בזילוף הפרלינים, בציפוי הגריסינים, בגלגול הטראפלס ועוד. כולם מוצאים את הנישה אליה הם מתחברים, את סוג השוקולד שאהוב עליהם יותר מהאחרים. במהלך הסדנה מתבקשים המשתתפים לסייע ולעזור זה לזה. שיתוף הפעולה יוצר גיבוש משפחתי ושיתוף פעולה גם בין בני משפחה רחוקים כקרובים. בנוסף אין צורך לריב על מי שידיח את הכלים כיוון שכולכם תיכנסו ותצאו נקיים וחדשים וגם הסביבה בה התקיימה הסדנה.

איפה מתקיימת הסדנה?

הסדנה מתקיימת בכל מקום בארץ. חברת דליתה מגיעים הישר אליכם, עד הבית. סדנת השוקולד המשפחתית יכולה להתקיים במועדון, במסעדה, בטבע, באזור המרכז, בצפון, בדרום בכל מקום העולה על רוחכם.

סדנת שוקולד בריאה

בסדנת שוקולד משפחתית של דליתה חומרי הגלם שאנו משתמשים בהם הם טבעיים לחלוטין ללא חומרים משמרים וללא חומרי טעם וריח! נלמד במהלך הסדנה על יתרונות השוקולד, נחכים בעובדות הקשורות לשוקולד. נטעם במהלך כל הסדנה שוקולד ללא הגבלה ואפילו נוסיף שנתיים לתוחלת החיים שלנו מעובדות על שוקולד.

מה התוצרים איתם יוצאים בסדנאות שוקולד משפחתיות?

נכון שחברת דליתה מתמחים בסדנאות שוקולד משפחתיות, והחוויה היא זיכרון שלא שוכחים לכל החיים! אמנם גם התוצרים של הסדנה חשובים ונשארים פרק זמן לאחר הסדנה. המשתתפים יוצאים עם מארזי שי חגיגיים של פרלינים ממולאים במגוון מילויים בהתאם לטעמים האישיים של המשתתפים. במידה ובחרתם להוסיף פן של אפייה תצאו גם עם סופלה שוקולד, בראוניז, פררו רושה, מקופלת וחטיפי שוקולד נוספים המדוברים בשיח השוקודליתה המשפחתי.