איך תשלבו שוקולד בתפריט מבלי להשמין?

איך תשלבו שוקולד בתפריט מבלי להשמין?

מי לא אוהב שוקולד? למרות האהבה העזה למתוק המושלם הזה שתמיד נמס בפה, לרוב התענוג מלווה ברגשות אשם. שנים שהשוקולד תפס סטיגמה של מאכל נוראי, משמין, כזה הגורם לכאבי ראש ואפילו פצעים על העור. מה גם שלשוקולד יוחסו תכונות כמו כמות קלוריות גבוהה ורמת שומן גבוהה.

העניין הוא שבשנים האחרונות כולנו גם נחשפנו ליתרונות ולסגולות שיש בשוקולד ומוצרים המכילים מוצקי קקאו גבוהים. מחקרים מראים כי אכילת שוקולד בצורה מתונה ומאוזנת תורמת לשיפור הזיכרון ותהליכים קוגנטיביים, מפחיתה את הסיכוי לחלות במחלות כמו דמנציה ואלצהיימר, תורמת לתחושת עוררות ואנרגיה גבוהה, מעלה את החשק המיני ואפילו השוקולד נחשב לתרופה טבעית נגד שיעול. אז נשלב שוקולד בתפריט שלנו מבלי להשמין?

הידעתם ?קקאו זה סופר פוד

היום ניתן להשיג בחנויות הטבע ואפילו בסופר קקאו אמיתי עשוים מהפולים שמכיל בעצם את כל אותם יתרונות. את שברי הקקאו אתם יכולים לשלב במגוון של מתכונים כמו מאפים, לחם בננה, עוגיות כוסמין ואפילו במוזלי עם עוד המון דברים טובים כמו פירות, יוגורט עיזים וגוג‘י ברי. כך אתם זוכים לארוחה מאוזנת, עשירה בחלבון מבלי לוותר על המתוק של השוקולד.

זה קוביות, פשוט וקל

דרך נוספת וקצת יותר פשוטה לשלב שוקולד בתפריט שלכם היא פשוט לבחור בשוקולד אמיתי, עם אחוז גבוה של מוצקי קקאו באיכות גבוהה ולאכול 2 קוביות מתי שרק מתחשק לכם.

גלידת שוקולד ביתית

היום, הרבה יותר מתמיד, קל ופשוט להכין גלידה ביתית ואין צורך במכונת גלידה. כל מה שאתם צריכים זה קפסולה אחת של אספרסו או כפית של קפה נמס, כף מים רותחים, 120 גרם שוקולד מריר איכותי, חצי כוס חלב או חלב ממותק, מעט תמצית וניל וכוס של שמנת מתוקה. ממיסים את אבקת הקפה או מורידים את האספרסו במכונה ומערבבים עם המים. ממיסים את השוקולד בבן מארי ומוסיפים את הוניל ואת הקפה. מקציפים את השמנת ומקפלים חצי מהכמות לשוקולד. מוסיפים את היתר ומקפלים עד שמקבלים תערובת אוורירית. מעבירים לכלי שמתאים לפריזל ומקפיאים ללילה. מומלץ להפשיר כמה דקות לפני שמגישים.

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דלית.

ברוכים הבאים לדליתה שוקולד :)

איך אוכל לעזור?