איך תכינו בבית שוקולד נפלא ?

איך תכינו בבית שוקולד נפלא ?

אין בכלל ויכוח ששוקולד נחשב לאחד המאכלים הכי מפנקים ומנחמים שקיימים. הבעיה היא שרבים מאיתנו מנסים להוריד במשקל או לפחות לשמור על משקל גוף מאוזן. אז במקום להרגיש רע עם עצמכם, לחיות עם תחושת אשמה בכל פעם שאתם אוכלים אותו, הנה מתכון מעולה, קל להכנה שיאפשר לכם להמשיך ולהנות מאכילת שוקולד גם כשאתם שומרים על המשקל.

איך תכינו בבית שוקולד נפלא

אז מה צריך?

  • קקאו איכותי או פולי קקאו איכותיים – שימו לב שברשימת הרכיבים על המוצר שאתם רוכשים יש רק קקאו. ללא סוכרים. ללא חומרים משמרים. ללא כימיקלים.
  • סילאן– ממתיק תמרים טבעי ללא סוכר.
  • חלב – עשיר בסידן ומעניק לשוקולד מרקם נפלא וטעם ייחודי.
  • שמן קוקוס בכבישה קרה – בעל יתרונות ומכיל חומצות שומן חיוניות.
  • תוספות שכולם אוהבים – שברי קוקוס, פיסטוקים טבעיים, שקדים, מלח גס ועוד.

היחס בין שמן הקוקוס לקקאו הוא 1 ל-2. המינון המוצלח למתכון זה הוא כוס של קקאו, חצי כוס שמן קוקוס ואת הסילאן פשוט להוסיף לפי הטעם וכמות המתוק שאתם מעדיפים.

מכניסים את כל הרכיבים לקערה ומערבבים יחד. שמן הקוקוס משנה צבירה בהתאם לטמפרטורה. אם אתם מכינים את המתכון בחורף, חשוב להמיס את השמן לפני ההכנה. מכניסים את הקערה לתוך סיר וממיסים. מערבבים, מכניסים לתבניות סיליקון ושמים במקרר לכמה שעות.

לסיכום, אין ספק שבוחרים בשוקולד מעובד, תעשייתי בו מכניסים המון סוכר וחומרים משמרים. הדבר גורם לעיכוב ואף לעליה במשקל. לעומת זאת, אם נכין את השוקולד בעצמנו ונקפיד על מרכיבים איכותיים, נוכל להנות ממנו ועדין להרגיש שאנחנו שומרים על תפריט בריא ומאוזן.

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דלית.

ברוכים הבאים לדליתה שוקולד :)

איך אוכל לעזור?