סדנת שוקולד – פעילות מגבשת שמפעילה את כל החושים

סדנת שוקולד – פעילות מגבשת שמפעילה את כל החושים

עם כניסתו של האינטרנט לחיינו, מה שהביא כמובן המון יתרונות הן בהיבט העסקי והן בהיבט האישי, מה שכן נפגע כתוצאה מכך הוא הקשרים האישיים שלנו.

לכן, בעשר השנים האחרונות עוד ועוד חברות, בעלי עסקים וארגונים מחפשים דרך לשמור על הנורמה ולדאוג שכולם נשארים בקשר אישי ומתנתקים מדי פעם מהמסכים.

כמובן שזה רלוונטי גם לנו, לילדים שלנו, עקב העליה הניכרת בכמות שעות העבודה והיצמדות הילדים למסכים גם כן. אחת הפעילויות הכייפיות, המעשירות והמספקות שאפשר לשלב במגוון של אירועים היא סדנת שוקולד.

 

 

סדנת שוקולד פעילות מגבשת שמפעילה את כל החושים

 

אז מתי זה מתאים?

ובכן, סדנת שוקולד היא פעילות שיכולה להתאים גם לקבוצות קטנות וגם לגדולות. אפשר לקיים אותה במקום סגור, בבית, באולם, או בחיק הטבע. היא מתאימה כחלק מיום שלם או כפעילות בפני עצמה והיא מומלצת בימי הולדת לילדים כמעט בכל גיל, כפעילות מגבשת למשפחה או לקבוצה של עובדים. לכל קבוצה היא מביאה כמובן את היתרונות שלה.

אצל ילדים למשל, סדנת שוקולד מחדדת את היצירתיות בצורה בלתי רגילה, מפעילה את כל החושים וגורמת להם להתרגשות ושמחה אמיתית, כמו שרק ילדים יודעים. אצל מבוגרים, סדנת שוקולד מפרה את גם כן את היצירתיות ואת היכולת לחשוב מחוץ לקופסא וליצור דברים מדהימים.

מה שממש כייף בסדנא שוקולד הוא שמצד אחד אנחנו לומדים על השוקולד עצמו, מאיפה הוא בכלל מגיע אלינו, על איך הוא מתנהג, מתי אפשר להשתמש בו – כמובן שהמידע המועבר בסדנא הוא תלוי גיל ומצד שני עובדים איתו ממש. כחומר גלם. לומדים איך ללחמם אותו, איך לטמפרר את השוקולד, איך להכין ממנו צורות, טבלאות, פרלינים ואפילו נהנים ממפלי שוקולד וטובלים פונדו. יוצרים ממנו המון דברים צבעוניים ומדליקים ובסוף מקבלים מארז שי ייחודי שאפשר לקחת הביתה ולכבד את כל המשפחה והחברים.

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דלית.

ברוכים הבאים לדליתה שוקולד :)

איך אוכל לעזור?