סדנת שוקולד לנוער

סדנת שוקולד לנוער

סדנת שוקולד לנוער של דליתה שוקולד היא חוויה אמיתית של עשייה ויצירה צבעונית ומדליקה. בסדנה יכינו המשתתפים פרלינים צבעוניים אותם יצבעו בעצמם ויעלו לאינסטוש סרטוני לייב מהסדנה ותמונות לסטורי של תוצרי הסדנה. בסדנה המשתתפים יטעמו שוקולד ללא הגבלה ויכינו חטיפי שוקולד מוכרים וחדשים בטעמים כמו קרמל, לוטוס נוגט, ריבת חלב, תות ועוד… סדנת שוקולד לנוער תמיד מסתיימת בחיוך ומשאירה טעם לעוד.

מה עושים בסדנת שוקולד לנוער?

סדנת שוקולד לנוער ממכרת! הרי שוקולד ממכר עם זה כולם מסכימים. הריח, המראה המבריק, הטעם בפה, והעיסוק בו יוצרים תחושת הנאה גדולה! בסדנת שוקולד לנוער נלמד כיצד הכנת שוקולד הינה דבר פשוט שיכול להיות גם מהנה במיוחד. סדנת שוקולד לנוער מותאמת לפי הגיל המיועד וכדי שסדנת שוקולד לנוער תהיה הכי מוצלחת שיש מזמין הסדנה בוחר מה נכין בה מתוך תפריט הממתקים משוקולד.

למה סדנת שוקולד לנוער?

שוקולד ממכר – על זה כולם מסכימים, הטעם בפה, המתיקות, הצבע המיוחד ותחושת ההנאה מהחיים שווה כל ביס.

בסדנת שוקולד לנוער נכין שוקולד ונלמד כיצד עושים זאת בקלות והופכים את חיינו למתוקים יותר.

נכיר את ההיסטוריה של השוקולד ואופן ייצורו, נמשיך בעבודה מעשית מהנה וטעימה של פרלינים במילויים שונים, טראפלסים מעוצבים ומקופלות מתוקות. 

מה טווח הגילאים בסדנת שוקולד לנוער?

כיוון שנוער נחשב היום בין גילאי 12-13 לגילאי 18 הפער בין הגילאים מזמן אפשרויות שונות של סדנאות שוקולד לנוער. ככל שהגיל עולה כך ניתן להכין ממתקים מתוחכמים יותר הדורשים רמת מקצועיות וטכניקה גבוהה שלא ניתן לקיים בסדנאות שוקולד לילדים גדולים או סדנאות שוקולד לילדים בכלל. בנוסף רמת היצירתיות הנדרשת בסדנאות שוקולד לנוער גבוהה ולכן צביעת פרלינים ועיצוב פסלים משוקולד. השילוב של יצירתיות בסדנת שוקולד לנוער מזמנת ביטוי אישי אומנותי המזמן גם שיח מקצועי אמנותי מעולם התוכן של בני הנוער.

איפה מתקיימת סדנת שוקולד לנוער?

סדנת שוקולד לנוער מתקיימת בכל הארץ, בין אם בבית הלקוח, ישירות בבית הפרטי שלכם, בין אם במועדון השכונתי, בבית הספר ואפילו במועדון תנועת הנוער שלכם. ניתן לקיים את הסדנה גם אצלנו במרכז הארץ. אמנם החשוב ביותר שתרגישו בנוח.

אז אם עדיין אתם מתלבטים התקשרו אלינו עכשיו לדליתה שוקולד והזמינו סדנת שוקולד שלא תשכחו לעולם

 

התקשרו עכשיו 054-5443464

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דלית.

ברוכים הבאים לדליתה שוקולד :)

איך אוכל לעזור?