ידעתם ששוקולד נחשב לבריא?

ידעתם ששוקולד נחשב לבריא?

אנחנו נוטים לספור קלוריות ורוצים לשמור על גזרה טובה וכן, לרובנו גם חשובה הבריאות. בעוד רובנו בטוחים ששוקולד נחשב לאסון של ממש, מסתבר שיש לו לא מעט יתרונות וסגולות בריאותיים. הנה כמה מהם שיגרמו לכם אולי לשנות קצת את הדעה. כמובן שמדובר על הפולים שגדלים על עץ הקקאו.

 

ידעתם ששוקולד נחשב לבריא

 

מכיל מינרלים ונוגדי חמצון בכמות גבוהה

שוקולד עם אחוז גבוה של מוצקי קקאו מכיל כמות גבוהה מאוד של נוגדי חמצון. לא סתם מכנים אותו סופר פוד. נוגדי החמצון מסייעים למנוע פגיעה של תאי ה- DNA ומנטרלים את פעילותם של הרדיקלים החופשיים הגורמים לנזק לתאים שלנו. בנוסף, נוגדי חמצון מסייעים במניעת מחלות סיסטמיות והוא מכיל כמות גבוהה של מינרלים כמו אשלגן, סידן, ברזל ומגנזיום.

מסייע באיזון רמות הכולסטרול

שוקולד מריר מסייע להפחית את רמות הכולסטרול הרע אשר ידוע כגורם ראשי למחלות כמו טרשת עורקים, כבד שומני, בעיות בכלי הדם והלב.

מצוין למוח

שוקולד תורם לזרימה אופטימלית של הדם גם ללב אבל גם במוח. הוא מצוין לפעילות קוגנטיבית של המוח ומסייע במניעת שבץ. בנוסף, שוקולד מכיל כמות נאה של פנתילאמין – חומר המשתחרר בגוף בזמן התאהבות והוא תורם לשיפור מצב הרוח.

מומלץ בזמן ההריון

מחקרים רבים נעשו על הקשר בין צריכת שוקולד בהריון לבין מצב הרוח של הילדים שנולדו. נמצא כי אמהות אשר אוכלות שוקולד במהלך ההריון מולידות תינוקות שמחים יותר.

יעיל לעור

אם אתם בקטע של טיפוח ומראה העור חשוב לכם, תאכלו קוביית שוקולד ביום. שוקולד מריר מסייע בהגנה על העור מפני קרינת ה- UV, הוא מגביר את זרימת הדם לעור ומסייע בהעלמת קמטים וקמטוטים.

תורם לשיפור חיי המין

מחקרים מראים כי שוקולד מעלה את רמת התשוקה ומוביל לגירוי וסיפוק מיני. מסתבר שנשים וגברים שצורכים שוקולד על בסיס קבוע חווים סיפוק מיני מוגבר בהשוואה לכאלה שלא צורכים אותו. בזמן שאוכלים שוקולד משתחררים לגוף אנדרופינים, ממש כמו אלה שמשתחררים בזמן קיום פעילות מינית.

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דלית.

ברוכים הבאים לדליתה שוקולד :)

איך אוכל לעזור?