מדוע כדאי להשקיע בשוקולד איכותי באפיה ?

מדוע כדאי להשקיע בשוקולד איכותי באפיה ?

כמו שכל אחד מאיתנו אוהב את הקפה שלו בצורה שונה: אחד חלש, אחד חזק, אחד עם הרבה חלב ומעט מים, האחר דווקא על מים עם מעט חלב, יש מי שמאוהב בקפוצ‘ינו ואחרים שמכורים לנס קפה, ככה גם כל אחד מאיתנו אוהב שוקולד אחר.

אם אתם חובבי אפיה, ההמלצה שלנו היא לבחור שוקולד איכותי, שכן רמת האיכות שלו משפיעה על טעם העוגה ובחירה זו בהחלט יכולה להפוך את התוצר שלכם מעוד עוגה לכזו שאי אפשר להפסיק לאכול.

 

מדוע כדאי להשקיע בשוקולד איכותי באפיה

ממה בכלל מייצרים שוקולד?

שוקולד מיוצר מפולי קקאו הגדלים על עץ הקקאו באזורים טרופיים שונים בעולם. את השוקולד עצמו מכינים מזרעים שעוברים קלייה ותסיסה כאשר מערבבים אותם עם מוצקי קקאו, סוכרים ורכיבים נוספים לשיפור המרקם והטעם. לאכילת שוקולד עם אחוז גבוה של מוצקי קקאו יתרונות רבים ולכן גם בהיבט הבריאותי יש הבדל בין שוקולד איכותי ושוקולד שפחות איכותי.

יש 3 זנים של עצי קקאו:

  1. קריליו – משמש בממוצע כ-10% מתעשיית השוקולד בעולם. טעם עם ארומה חזקה אבל פחות מריר.
  2. פורסטרו – משמש בממוצע כ-80% מתעשיית השוקולד.
  3. טרינטריו – הכלאה של שני הזנים הראשונים.

אז איך אדע מה זה שוקולד איכותי ומה לא?

יש כמה קריטריונים שיכולים להעיד על איכות השוקולד. הראשון הוא הטעם. שוקולד איכותי מאופיין בטעם עמוק וקטיפתי. קריטריון נוסף בא לידי ביטוי באחוז מוצקי הקקאו. ככל שיש יותר מוצקי קקאו, כך השוקולד נחשב לאיכותי יותר. דבר נוסף הוא המחיר. היום, היצרניות הגדולות מייצרות שוקולד וממתקים בכמויות גדולות וזה בא לידי ביטוי בחומרי הגלם. לכן, אין מה לומר, ככל שהשוקולד יותר יקר, כך הוא גם איכותי יותר. לכן, לפני שאתם רוכשים שוקולד לאפיה, בדקו את המרכיבים גם בשוקולד עצמו וגם בקקאו, וודאו שיש כמות גדולה של מוצקי קקאו ואנו מבטיחים לכם שהעוגות והעוגיות שלכם יהיו הרבה יותר טעימות.

בסדנאות שוקולד של דליתה אנו משתמשים בשוקולד האיכותי ביותר שניתן להשיג היום בשוק עבור לקוחותינו.

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דלית.

ברוכים הבאים לדליתה שוקולד :)

איך אוכל לעזור?