איך מכינים פרלינים ממולאים בגנאש? זה כל כך פשוט!

איך מכינים פרלינים ממולאים בגנאש? זה כל כך פשוט!

פרלינים ממולאים

כל מי שחושב על פרלינים מייד חושב על לכלוך, בלאגן, מטבח הפוך, סימני עקבות ועוד המון סיבות שמונעות להתחיל להכין פרלינים.  בדיוק בשבילבם החלטתי לחשוף את שיטת הכנת הפרלינים הפשוטה והקלה ביותר בלעדית של "דליתה" שתגרום לכם להכין הרבה פרלינים  ביתכם

אז איך מתחילים? 

כדי להכין פרלינים יש לטמפרר שוקולד. מזל שרובנו הכנו מקופלת לפני ונחשפו לתהליך הטמפרור שמופיע במתכון איך מכינים פרליניםהמקופלת.

גם אם לא הכנתם מקופלת תהליך הטמפרור נמצא שם. אחרי שטמפררנו שוקולד יש להכין את ציפוי הפרלינים.

  • הכינו תבנית שקעים בצורות, זו יכולה להיות תבנית העשויה פוליקארבונט- פלסטיק קשיח, ואפילו תבניות סיליקון ותבניות קרח יעשו את העבודה.
  • שפכו את השוקולד המטומפרר לתבנית ונקו באמצעות שפכטל או מרית שאריות שוקולד שחוצות את השקעים. בשלב זה יש צורך לעבוד מהר כי השוקולד מתקשה במהירות ואפילו לחלוטין תוך 3 דקות.
  • הקישו את התבנית מספר פעמים על משטח העבודה וראו כיצד בועות האוויר משתחררות להן מעלה מעלה.
  • כעת הופכים את התבנית כדי לשפוך את השוקולד העודף, תוך כדי מגרדים עם שפכטל את השוקולד שמסביב לשקעים, שימו לב שנוצרת שכבת שוקולד דקה בדפנות שקעי התבנית שתהווה הציפוי של הגנאש.
  • מכניסים את התבנית למקרר.

איך מכינים את מילוי הגנאש? 

גנאש זה שילוב של שוקולד עם שמנת. כדי להכין גנאש יש להבחין ביחסים הבאים: אם הגנאש אותו אתם רוצים להכין על בסיס שוקולד מריר היחסים הם 1:1 כלומר 100 גרם שמנת 38% ו 100 גרם שוקולד מריר. אם הגנאש אותו אתם רוצים להכין הוא על בסיס שוקולד חלב היחסים הם 1.5:1 150 גרם שוקולד חלב ו 100 גרם שמנת. גנאש על בסיס שוקולד לבן יהייה ביחס של 2:1 לטובת השוקולד הלבן.

  • ברגע ששקלתם ומדדתם את השוקולד והשמנת המיסו אותם יחד על בן מארי או במיקרוגל. לאחר שהומסו לתערובת חלקה הגיע הזמן להוסיף טעם!
  • אז מה אפשר להוסיף לגנאש? שבבי אגוזים, תמציות טעם, מחיות של פירות, ריבת חלב, מחיות אגוזים, מרשמלו עדשים, ליקרים, קוקוס וכל מה שהוא לא מים!
  • אחרי שהמסתם את השמנת עם השוקולד הוסיפו כפית של מחית לטעמכם ושבבי אגוזים והעבירו לשקית זילוף. את השקית שמרו במקרר לכעשר דקות כדי שהתערובת של הגנאש לא תהייה חמה ותמיס את ציפוי השוקולד שבשקעים.
  • הוציאו את תבנית השוקולד מהמקרר ואת שקית הזילוף, גזרו חתיכה קטנה וזלפו את הגנאש לשקעי הפרלינים עד שלושת רבעי הגובה. חשוב להשאיר מקום לכיסוי הפרלינים בשוקולד למען סגירתם.
  • אחרי שהפרלינים מלאים בגנאש נשאר רק לכסות אותם בשוקולד מטומפרר, לנקות שאריות בשפכטל ולהכניס למקרר לכחמש דקות. משחררים בתפיחות קלות על שולחן או שיש ומתפנקים בפרלינים משובחים..

להזמנת סדנה התקשרו עכשיו 054-5443464 או השאירו

פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

WhatsUp
WhatsUp Us
WhatsUp
שלום, שמי דלית.

ברוכים הבאים לדליתה שוקולד :)

איך אוכל לעזור?